Charlie Sheen

Voor alle ins en outs in de wereld van de showbizz...
Dingo
Good one!
Good one!

Charlie Sheen

Berichtdoor Dingo » 08 Mar 2011 19:55

Ik ben nog steeds een enorme fan van hem als acteur, maar als Paris Hilton, Britney Spears en miss-poes Lohan hier een eigen topic hebben met al hunmisdragingen, dan "verdient"hij er nu ook eentje :roze:

Hij was echt subliem in de Hotshots-films, en ik ben een fan van Two and a Half Man, de serie waarvoor hij de laatste jaren maar liefst twee miljoen dollar per aflevering cashte !!!
Afbeelding
Afbeelding

Maar hij is door overmatig drank- en drugsgebruik met veel gesnuif heeel diep gezakt, en het nieuws is dus nu ook dat hij door Warner Bros is ontslagen bij deze sitcom.. 45 jaar, en diep in de goot...

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Re: Charlie Sheen

Berichtdoor Daantje! » 09 Mar 2011 10:38

Volgens mij zit hij er zelf niet zo mee...

Solotje
Good one!
Good one!

Berichtdoor Solotje » 09 Mar 2011 11:40

Half Hollywood slikt en snuift, dus wel een beetje raar dat precies hij ontslagen word

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 09 Mar 2011 15:01

ja, hij speelt in die serie ook een verkapte parodie van zichzelf, maar ook weer iemand die als rolmodel gezien wil worden... dat maakt de serie, met deze achtergrondinformatie over hem, best raar om naar te kijken :roze:

Hij speelt de oom van Jake, die met zijn vader bij oom Charlie in zijn strandhuis in Malibu komt wonen (allemaal ook echt waar).
Maar goed, zo zou je er inderdaad nog wel een paar handvol van kunnen noemen, aan lager wal geraakte Hollywoodsterren :Y

Terug naar “Showbizz”