Michael Jackson

Alles over muziek!
Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 07 Nov 2009 10:31

Dingo schreef:ja, sorry, maar ik krijg bij het zien van die vader nog altijd een raar gevoel...

wat zeiden we ook weer? ....wat een mafkees!!

Vader Jackson wil geld uit erfenis zoon

Joe Jackson, de vader van Michael Jackson, heeft een verzoek bij de rechtbank ingediend voor een uitkering die betaald moet worden uit de nalatenschap van de overleden King of Pop. Jackson (81) beweert dat zijn zoon hem al jaren financieel ondersteunde en dat hij nu onterecht niets krijgt.

Michaels vader claimt dat hij jarenlang indirecte steun ontving doordat hij geld kreeg van zijn vrouw Katherine, de moeder van Michael Jackson. Zij ontving geld van haar zoon, dat ze doorspeelde aan Joe. In oktober kreeg Katherine wél een uitkering. Joe Jackson heeft het geld nodig omdat hij per maand 20.000 dollar (13.500 euro) uitgeeft, terwijl zijn uitkering maar 1700 dollar (1145 euro) bedraagt.

Het vermogen van Michael nam sinds zijn dood met 100 miljoen dollar (67 miljoen euro) toe doordat zijn film This is It een kaskraker is en de verkoop van zijn cd's explosief steeg. De verwachting is dat voor het eind van het jaar nog een keer hetzelfde bedrag wordt bijgeschreven. In zijn testament liet hij zijn vermogen na aan zijn drie kinderen, zijn moeder en een aantal goede doelen. Volgens Joe Jackson echter hebben de beheerders van de erfenis hem zonder reden uitgesloten van een uitkering.

:? :fuckyou: hoe achterlijk ben je dan!!??

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 07 Nov 2009 12:02

Dit was te verwachten...
Ik hoop echt dat hij naar dat geld kan fluiten, want als iemand het niet verdient is hij het wel!

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 07 Nov 2009 12:30

die man is 81 ???! wat doet ie dan met al dat geld?? :/

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 07 Nov 2009 12:32

Ik denk dat we dat niet willen weten...

WiesJ
Good one!
Good one!

Berichtdoor WiesJ » 07 Nov 2009 15:32

Fijne vader :/

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 08 Nov 2009 11:58

Altijd al geweest...

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 08 Nov 2009 12:19

Jackson-soap binnenkort op de buis
(Novum/AP) - Een Amerikaanse zender gaat binnenkort van start met de langverwachte realitysoap over de Jackson-broers. "We laten voor het eerst in ons leven camera's toe", aldus de broers. De serie draagt de naam 'The Jacksons: a family dynasty'.

Onder het mom 'je denkt alleen maar dat je ze kent' belooft de reallife soap de Jackson-broers te portretteren zoals ze echt zijn. Jackie, Jermaine, Tito en Marlon Jackson worden gevolgd in de voorbereidingen van hun nieuwe concerttoer. Ook draaiden de camera's in hun rouwperiode na de dood van broer Michael.

De Amerikaanse zender A&E zendt zes afleveringen van de realitysoap uit. Op 13 december wordt het eerste deel uitgezonden. Eerder werd druk gespeculeerd over het wel of niet doorgaan van de soap.

Bron: Nu.nl

Om te kotsen! :N

WiesJ
Good one!
Good one!

Berichtdoor WiesJ » 08 Nov 2009 14:26

Hoe bedoel je: 'We ruiken geld' :?

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 08 Nov 2009 14:44

:/ misschien word ie dan nog wel eens herbegraven of, gekker nog, (opnieuw) publiekelijk gecremeerd :fuckyou:

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 09 Nov 2009 07:26

Ik ga het iig boycotten (hoewel het eerst alleen nog maar in Amerika wordt uitgezonden).

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 12 Nov 2009 18:33

ja, maar RTL zal snel volgen.. :fluit:

Solotje
Good one!
Good one!

Berichtdoor Solotje » 12 Nov 2009 19:19

Ik heb vanaf zijn begrafenis ceremonie tot aan alles wat nu rond hem gebeurd geboycot. Bevalt me wel eigenlijk

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 12 Nov 2009 21:41

(behalve dus dit topic) :roze:

Solotje
Good one!
Good one!

Berichtdoor Solotje » 12 Nov 2009 21:49

Een topic vind ik niet zo erg, hem horen en zien wel :P

WiesJ
Good one!
Good one!

Berichtdoor WiesJ » 12 Nov 2009 21:57

Als het over zijn concerten gaat is het niet erg om hem te horen. Die concerten waren volgens mij geweldig. Alleen al die showbizz om hem heen met zn vader e.d. dat hoeft van mij ook niet.

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 16 Nov 2009 21:59

Tv-programma zoekt hoofdrolspelers Jackson-musical
HILVERSUM - De tv-presentatoren Nicolette van Dam en Koen Wouters gaan in een televisieprogramma op zoek naar hoofdrolspelers voor de nieuwe theatershow van Albert Verlinde: Mijn naam is Michael.
© ANPDat heeft RTL Boulevard maandag bekendgemaakt.

Iedereen tussen de zeven en vijftig jaar oud die denkt dat hij Michael Jackson overtuigend kan neerzetten, mag zich melden. De oproep geldt ook voor vrouwen die denken dat ze The King of Pop kunnen spelen.

De organisatie zoekt zowel een jonge als een volwassen Michael Jackson. De show Mijn naam is Michael gaat komend voorjaar in première en gaat dan langs theaters in Nederland en België.

Bron: Nu.nl

Jammer dat ze "Thriller Live" niet naar Nederland halen...
Of dit zou net zoiets moeten worden?

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Re: Michael Jackson

Berichtdoor Daantje! » 23 Dec 2009 10:07

FBI-documenten King of Pop openbaar
De FBI heeft honderden documenten over onderzoeken naar Michael Jackson openbaar gemaakt. De politiedienst onderzocht onder meer beschuldigingen van kindermisbruik.
FBI-DOCUMENTEN KING OF POP OPENBAAR
Foto

De FBI gaf de dossiers vrij op verzoek van media. In totaal gaat het om meer dan driehonderd pagina's. De documenten werpen geen nieuw licht op de dood van de popster in juni.

Wel bevatten de documenten informatie over het FBI-onderzoek naar beschuldigingen van kindermisbruik door Jackson in 1993 en 2003. De superster werd uiteindelijk tijdens een groot proces in 2005 vrijgesproken van die aanklachten.

De meeste documenten gaan over het FBI-onderzoek uit 1992 naar een stalker die dreigde Michael Jackson en de toenmalige Amerikaanse president George Bush te vermoorden.

Bron: RTL Nieuws

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 28 Dec 2009 16:05

'Afscheidsvideo' van Michael Jackson
AMSTERDAM - De officiële video van de laatste single van Michael Jackson is vrijgegeven. This Is It, de plaat waarmee The King of Pop posthuum nog eens de hitlijsten bestormde, is door niemand minder dan Spike Lee op beeld gezet.

In de net geen vijf minuten durende video zien we tal van beelden uit MJ's leven voorbijkomen. Lee gebruikte beelden uit Michaels geboorteplaats Gary (Indiana) en markante moment uit het leven van de grootste popartiest aller tijden.

http://vimeo.com/8182306

Bron: Telegraaf

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 04 Jan 2010 14:41

Nieuw nummer uitgelekt
(Novum) - Via YouTube is dit weekeinde een nummer uitgelekt dat een samenwerking tussen Michael Jackson en Lenny Kravitz lijkt te zijn. De tekst van het gelekte lied, 'Another day', komt overeen met een eerdere hit van Kravitz, 'Storm'.

Volgens verschillende Amerikaanse media werkte Jackson voor zijn dood aan een duet met Kravitz. Vlak na de plotselinge dood van de King of Pop gaf Kravitz een interview, waarin hij vertelde dat hij inderdaad met Jackson in de studio was gedoken. "Ik heb de kans gekregen met Michael aan een nummer te werken dat niet is verschenen", zei Kravitz in juni tegen muzieksite Spinner. "Het was de meest bijzondere ervaring die ik ooit in de studio heb gehad."

Het muziekfragment, dat nog geen anderhalve minuut duurt, is zondag op het internet geplaatst. Jacksonfansite MJstar.com maakte een video die inmiddels tienduizenden keren bekeken is via YouTube. Of het daadwerkelijk om een tot nu toe onbekend nummer van de King of Pop gaat, is nog onduidelijk.

Bron: Nieuws.nl

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 11 Jan 2010 19:02

Overlijden Jackson omschreven als 'doodslag'
(Novum) - Het overlijden van Michael Jackson wordt officieel omschreven als 'doodslag'. Op de overlijdensakte van de popster werd volgens de Britse krant Daily Mail zondag deze doodsoorzaak genoteerd. Jackson overleed aan een acute propofolvergiftiging.

De conclusie komt na maandenlang speculeren. Op het originele certificaat van 7 juli vulde de lijkschouwer nog geen doodsoorzaak in. Vrijdag onthulde een bron dat Jacksons lijfarts, Conrad Murray, door het openbaar ministerie van Los Angeles wordt vervolgd voor dood door schuld. Het OM is volgens de bron van mening dat Murray zich schuldig heeft gemaakt aan grove nalatigheid.

Michael Jackson overleed op 25 juni op 50-jarige leeftijd in zijn woning in Los Angeles. Murray was op het moment van overlijden aanwezig bij de zanger. De arts zou Jackson een te hoge dosis van het narcosemiddel propofol hebben toegediend. Jackson huurde Murray in mei in als lijfarts, met het oog op zijn geplande concertreeks in Londen.

WiesJ
Good one!
Good one!

Berichtdoor WiesJ » 12 Jan 2010 11:56

Bah :(

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 12 Jan 2010 12:19

Ja, nu krijgt het helemaal een bittere nasmaak...! :|

Tina
Fluisteraar!
Fluisteraar!

Berichtdoor Tina » 13 Jan 2010 22:30

:?

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 19 Jan 2010 08:13

Timor: Ik bevroor toen ik Michael zag dansen
(Novum) - Timor Steffens kijkt vol trots terug op zijn samenwerking met Michael Jackson. De Nederlander was als een van de twaalf dansers geselecteerd om de overleden popkoning te begeleiden tijdens zijn concertreeks 'This is it' in London. "Het was echt een unieke ervaring", kijkt Timor maandag in De Wereld Draait Door terug op zijn tijd met de zanger.

De 'So you think you can dance'-danser dacht niet dat de samenwerking zoveel impact op hem zou hebben. Toen hij voor het eerst met 'The King of Pop' op het podium stond, werd hij omver geblazen door de talenten van de zanger. "Ik dacht dat ik alle danspasjes wel onder controle had. Maar toen ik hem zag dansen, bevroor ik op het podium."

Het overlijden van Michael kwam ook voor Timor hard aan. "We waren elke dag non-stop bezig met Michael. Ik had nauwelijks contact met Nederland. Je denkt op dat moment nergens ander meer aan en opeens is dat weg."

Toch heeft 'This is it' hem geen windeieren gelegd. Door het succes van de film, mag Timor opeens overal opdraven, waardoor hij zelfs een wereldtour met Whitney Houston afzegde. "Ik heb overal in de wereld zoveel aanvragen gehad", aldus een verblufte danser.

WiesJ
Good one!
Good one!

Berichtdoor WiesJ » 19 Jan 2010 17:10

Echt retegaaf hoor :Y

Terug naar “Het Muziekcafé”