Take That

Alles over muziek!
Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 12 Mar 2007 18:07

Ja, ik vind het ook een erg goed nummer.
En de nieuwste singel is gewoon LEUK! :~

Lynn
Spammer!
Spammer!

Berichtdoor Lynn » 12 Mar 2007 18:15

welke is dat?

(dat ik ooit nog take that op mn mp3 zou hebben!!! :hehe: )

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 12 Mar 2007 18:18

Die nieuwste singel heet "Shine".

Lynn
Spammer!
Spammer!

Berichtdoor Lynn » 12 Mar 2007 18:19

o hahaha! Die heb ik er inderdaad ook al opstaan! :haha: :Y

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 12 Mar 2007 18:22

Ik moet eens proberen of ik Limewire ook op mijn laptop kan zetten, toch wel handig... :fluit:

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 23 Okt 2008 16:42

Take That keert terug bij MTV Awards
(Novum) - Take That maakt na veertien jaar zijn rentree tijdens de MTV Europe Music Awards. De Britse band treedt op tijdens de awardshow, die op 6 november plaatsvindt in Liverpool. Dat heeft MTV woensdag bekendgemaakt.

Take That trad in 1994 op tijdens de eerste editie van het jaarlijkse prijzengala in Berlijn en nam ook de award voor beste groep in ontvangst. Op 6 november brengt de groep de eerste single 'Greatest day' van het nieuwe album ten gehore. De single verschijnt op 24 november, terwijl het album 'The circus' een week later in de winkels ligt.

Naast Take That treden sterren als Beyoncé, Pink, Duffy, The Killers en Kid Rock op tijdens de MTV Awards, die wordt gepresenteerd door de Amerikaanse zangeres Katy Perry.

Gary Barlow, Mark Owen, Jason Orange en Howard Donald kwamen in 2006 na tien jaar weer bij elkaar. De comeback van de jongensband uit de jaren negentig bleek succesvol. Van het album 'Beautiful world' kwamen de singles 'Patience' en 'Shine' meteen op één terecht in de Britse hitlijsten. Ook de wereldtournee werd een groot succes. Oud-bandlid Robbie Williams werd ook uitgenodigd voor de reünie van de boyband, maar hij had er geen oren naar.

Bron: Nieuws.nl

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 03 Dec 2008 21:33

Take That maakt vliegende start met nieuw album
(Novum) - Take That weet in Groot-Brittannië nog altijd records te breken. Van het nieuwe album van de boyband 'The circus' zijn maandag, de dag van de release, 133 duizend exemplaren verkocht. Dat heeft platenmaatschappij Polydor bekendgemaakt.

Volgens Polydor is 'The circus' daarmee in Groot-Brittannië dit jaar het album met de beste verkoopcijfers op de dag van de release. De plaat scoorde op de eerste dag beter dan de nieuwste cd van Coldplay, 'Viva la vida'.

Take That, bekend van hits als 'Babe' en 'Back for good', werd in 1996 opgeheven, om tien jaar later weer samen te komen. Eind 2006 verscheen het eerste nieuwe album van de band, 'Beautiful world'.

Bron:Nieuws.nl

WiesJ
Good one!
Good one!

Berichtdoor WiesJ » 04 Dec 2008 12:40

Knap hoor! :Y

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 04 Dec 2008 12:44

Ik vind het helemaal geen onaangename muziek. :lach:

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 11 Dec 2008 11:39

Robbie Williams hint op hereniging Take That
LONDEN - Robbie Williams heeft de deur opengezet voor een hereniging met zijn vroegere bandmaatjes van Take That. De Britse zanger liet weten dat de lucht tussen hem en de andere mannen weer geklaard is en dat hij het geweldig vindt dat Take That momenteel zo succesvol is.
''We hebben elkaar deze zomer veel gezien en het doet me deugd om te zeggen dat al onze meningsverschillen zijn verdwenen'', aldus de zanger op zijn website. Hij liet zelfs weten dat hij een tatoeage van Take That op zijn arm heeft laten zetten. '

'Ik zou het geweldig vinden om weer in de band te zitten, maar ik moet eerst nog wat eigen zaakjes afhandelen.''

Ruzie
Williams verliet na een hoop ruzies in 1995 de succesvolle boyband. Vooral tussen hem en zanger Gary Barlow boterde het niet. Een succesvolle solocarrière volgde, maar Williams komt er ruiterlijk voor uit dat hij het liefst in een band wil zitten. '

'Vanaf het moment dat ik Take That verliet, wilde ik weer in een band zitten. Het is bevredigender om met elkaar te zijn.''

The Circus
In 2006 kwamen de leden van Take That - Gary Barlow, Mark Owen, Jason Orange en Howard Donald - weer bij elkaar, maar zonder Williams. Hun laatste plaat The Circus werd eerder deze maand uitgebracht en ging binnen twee weken al meer dan een half miljoen keer over de toonbank.

Alle kaartjes voor hun aanstaande tournee waren binnen enkele minuten verkocht.

Bron: Nu.nl

Tja logisch, nu hij ziet dat Take That weer goed ontvangen wordt...

WiesJ
Good one!
Good one!

Berichtdoor WiesJ » 11 Dec 2008 20:31

Beetje sneaky dus eigenlijk..

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 12 Dec 2008 13:02

Naja, deze indruk krijg ik er van.

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 06 Jun 2009 09:51

Take That-tour breekt Britse records
(Novum) - Take That is bezig geschiedenis te schrijven. De voormalige boyband begint vrijdag aan de grootste tournee die ooit in Groot-Britannië en Ierland is gegeven. Meer dan een miljoen mensen rukken uit om de heren te zien optreden in in totaal twintig stadions, meldt de Britse omroep BBC.

De band verslaat daarmee de uit 1988 stammende 'Bad'-toer van Michael Jackson, die destijds onder meer zeven uitverkochte shows in het Wembley Stadium gaf. Take That-zanger Jason Orange denkt dat het succes te danken is aan de economische crisis. "Als mensen in de put zitten, bijvoorbeeld door de ecnomische situatie, hebben ze behoeften aan entertainment", zo concludeert hij.

Gary Barlow, Mark Owen en Howard Donald, zoals de overige bandleden heten, trappen hun 'Circus'-toer in Sutherland af. Daarna spelen de heren onder meer in Londen, Manchester en Dublin. Take That kwam in 2006 weer samen, nadat de band in 1996 een jaar na de breuk met Robbie Williams uit elkaar was gegaan.

Naast Take That toeren deze zomer ook Oasis, Britney Spears en Madonna door Groot-Brittannië. Ook Jackson begint volgende maand aan zijn concertenreeks. Naar hem komen ongeveer 750 duizend mensen kijken, is de verwachting.

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 06 Jun 2009 11:35

deze tour kost, als ik de cijfers in de krant mag geloven, een ongelooflijke 75 miljoen Pond !!!!

dus die kosten zullen er toch op de een of andere manier uit moeten komen... maar goed, als je alleen al op OLd Trafford en Wembley in 2 avonden 130.000 fans kunt bedienen, gaat het hard :D

("Sutherland"moet trouwens Sunderland zijn, slordig foutje van deze schrijver :P )

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 06 Jun 2009 12:01

Die kaarten zullen ook niet voor een spotprijsje verkocht worden.
Bovendien wordt een dergelijk evenement nogal eens gesponsord wat de kosten ook weer deels dekt.

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 06 Jun 2009 12:49

ja, ik zag dat er ook nog heel veel special effects en circusachtige acts bij zaten, dus het word echt een spektakel...

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 28 Sep 2009 11:29

Robbie Williams neemt nummer op met Take That
LONDEN - Robbie Williams heeft in het geniep met zijn vroegere Take That-vrienden in de studio gezeten. De mannen hebben nieuwe nummers geschreven, zo meldden Britse media maandag.
© Wenn.comVolgens The Daily Mirror is de kans nu groot dat de 35-jarige ster met zijn medemuzikanten gaat optreden.

De boyband was enorm populair in de jaren negentig. Williams verliet Take That in 1995 en begon een solocarrière.

Volgens The Daily Mirror kwamen de mannen onlangs voor het eerst bij elkaar in New York, waar ze de studio indoken. Al maanden gaan geruchten dat de band weer bijeenkomt.

Bron: Nu.nl

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 14 Nov 2009 13:04

Robbie en Take That herenigd
AMSTERDAM - Robbie Williams was donderdagavond tot tranen toe geroerd toen hij na ruim vijftien jaar weer met zijn oude maatjes van Take That op één podium stond.

Maar samen gezongen werd er 'helaas' voor de fans niet. Take That opende het Children In Need-benefietconcert waarna Gary Barlow zijn oude maatje aankondigde.

Nadat Robbie het podium opkwam omhelsde hij, zichtbaar geroerd met een trillende onderlip, Gary en bandleden Mark, Jason en Howard. Terwijl het publiek uit zijn dak ging had de Brit kort de tijd om tot zichzelf te komen voor hij zijn hitsingle Bodies ten gehore bracht.

"Ik kreeg al tranen in mijn ogen voordat ik het podium opkwam, ik wist wat er zou gaan gebeuren en hoe de reactie zou zijn", liet Robbie na de show weten aan The Sun.

De zanger kan niet wachten om wéér met zijn collega's op het podium te staan. "Toen ze aan het zingen waren wilde ik het podium oprennen, een microfoon pakken en ook beginnen. Het balletje is aan het rollen we weten alleen nog niet hoe we het gaan doen."

Bron: Telegraaf

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Re: Take That

Berichtdoor Daantje! » 16 Jul 2010 19:17

Herenigd Take That plant monstertour
(Novum) - Take That plant een monstertournee. De boyband, die donderdagavond bekendmaakte dat ook Robbie Williams weer van de partij is, wil volgend jaar zomer ruim vijftig concerten geven. Verschillende Britse media schrijven dat de jongens hiermee in totaal zo'n drie miljoen mensen live toe kunnen zingen.

"Het wordt de grootste show ooit van Take That", verklapt een ingewijde aan de Britse tabloid The Sun. "Het team dat eerder meewerkte aan hun tours is al ingelicht en broedt op spectaculaire ideeën."

De vijf heren verdienen naar verwachting aardig aan de reünie. De opbrengst wordt door Britse media geschat op zo'n tien miljoen pond per bandlid. Daarnaast verdienen Robbie Williams, Gary Barlow, Mark Owen, Howard Donald en Jason Orange ook aan de nieuwe plaat. Volgens geruchten brengt de reünie in totaal zo'n 75 tot honderd miljoen pond in het laatje.

Het nog titelloze nieuwe album van Take That moet in november in de winkelschappen liggen. Nu al wordt verwacht dat de plaat alle verkooprecords zal breken. Het schijfje komt precies twintig jaar na Take Thats eerste tv-optreden. Wat de herenigde band na de cd en toer gaat doen, is nog onduidelijk. Gefluisterd wordt dat Robbie zich slechts voor een jaar weer bij zijn oude band heeft gevoegd.

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 17 Jul 2010 10:53

dat word dus proberen daar heen te gaan, te gek :hehe:

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 17 Jul 2010 16:48

Jij?

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 18 Jul 2010 11:08

nou, ook wel een beetje, maar Kelly en vooral haar broer is daar helemaal weg van :roze: de liedjes zijn echte meezingers...

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 18 Jul 2010 17:16

Ow oké...ik heb hun hoogtijdagen net niet bewust meegekregen, dus dat zegt me niet zoveel. Maar ik vind hun nieuwe nummers ook niet verkeerd.

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 18 Jul 2010 18:31

ja, het zijn zowiezo enorm RW - fans, dus daar hoort Take That ook nog altijd bij :*

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 18 Jul 2010 18:45

Oh zo, nee dat zie ik los van elkaar :fluit:

Terug naar “Het Muziekcafé”