Marco Borsato

Alles over muziek!
Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 16 Okt 2006 23:05

ANWB verwacht verkeersdrukte door Borsato
(Novum) - Rond Arnhem staat het verkeer vrijdag flink vast. Dat vreest de ANWB. Marco Borsato geeft vanaf die dag een serie van tien uitverkochte concerten in het Arnhemse Gelredome. Omdat vrijdag ook de herfstvakantie in het noorden en midden van het land begint, verwacht de toeristenbond grote drukte op de snelwegen rond Arnhem.

De ANWB adviseert bezoekers aan het concert om met het openbaar vervoer te reizen. De NS rijdt met langere treinstellen en zet na afloop extra treinen in.

Arnhem staat deze week in het teken van Borsato. Ter gelegenheid van zijn optredens worden door de hele stad zo'n honderd rode vlaggen met de beeltenis van de 39-jarige zanger uitgehangen. Bij elkaar opgeteld komen ongeveer 320 duizend bezoekers naar hem luisteren in het stadion.

Borsato, die momenteel een hit heeft met het nummer 'Rood', heeft alle bezoekers gevraagd rode kleding of accenten te dragen.

Bron: Nieuws.nl

Christel
Good one!
Good one!

Berichtdoor Christel » 18 Okt 2006 18:34

Euhhh, dan blijf ik maar lekker thuis, heb ik er ook geen last van .... :roze:

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 18 Okt 2006 20:56

Hmm...hoop dat we volgende week zaterdag wel snel wegkomen. We moeten nog ergens anders naar toe :hehe:

Carolien24
Spammer!
Spammer!

Berichtdoor Carolien24 » 20 Okt 2006 22:47

IK heb vandaag gewoon de kaartjes van mijn oom gekregen voor de woensdag. Dat wist ik al best lang maar nu schijnen het dus gewoon Vip kaarten te zijn inclusief eten, drankjes, afterparty etc.... super gaaf!! Zie ons al zitten tussen de vips :hehe:

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 21 Okt 2006 01:06

Zo zo, goed voor elkaar! Have fun!

Esther
Good one!
Good one!

Berichtdoor Esther » 21 Okt 2006 10:34

Wow kijk dat is wel leuk!! Haha veel plezier!

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 21 Okt 2006 10:41

Hmm, ik zag vannacht op het journaal nog even wat van het concert, maar volgens mij wordt het weer net als vorige keer. Veel gasten en minder Marco...veelal dezelfde nummers, maar nu dan weer net even in een ander decor. Nou ja, we zullen zien...

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 21 Okt 2006 12:59

Lees hier een goede recensie van het concert!! :duim:

(ik krijg de tekst niet gekopieerd, vandaar ff de link... )

http://www.ad.nl/cultuurenshow/article730346.ece

Christel
Good one!
Good one!

Berichtdoor Christel » 21 Okt 2006 14:40

Mijn broer en schoonzus gaan vanavond, ... ik wens ze véél plezier, ben blij dat ik niet ga/hoef ....

Carolien24
Spammer!
Spammer!

Berichtdoor Carolien24 » 22 Okt 2006 20:40

Ik heb er zo'n zin in nu ik al die toffe verhalen op zijn site lees!!

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 25 Okt 2006 20:15

Marco brengt privéfoto's concerten uit in boek
(Novum) - Marco Borsato brengt een boek uit met privéfoto's van zijn concertreeks Symphonica in Rosso, waarmee hij momenteel in het Gelredome in Arnhem staat. Aanvankelijk was het plan om de foto's alleen te gebruiken voor een album van de zanger zelf, maar na enthousiaste reacties uit zijn omgeving heeft hij besloten het boek te publiceren.

Borsato vertelt met het fotoboek een nieuwe manier te hebben gevonden om zijn concertreeks vast te leggen. "Een dvd is een fantastische manier om ervaringen te herbeleven. Maar het laat beelden wel in een vastgesteld tempo langs gaan", schrijft hij op zijn website. "Een foto kun je in je eigen tempo bekijken, inlijsten in je geheugen. Een foto kun je blijven bestuderen omdat je iedere keer weer iets nieuws ontdekt."

Het boek komt eind november uit. Marco's vaste fotograaf Loe Beerens is verantwoordelijk voor de foto's, die in het boek worden ondersteund door 'tekstjes en kreten' van de zanger.

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 28 Okt 2006 12:45

:haha: wowww, op zijn site staan ook enkele prachtige foto's van het concert zeg !! (inclusief een soort blog door hem....) :duim:

Esther
Good one!
Good one!

Berichtdoor Esther » 29 Okt 2006 13:21

Nou ik weet eigenlijk nog steeds niet zo goed wat ik er van moet vinden haha...
Het was leu, dat zeker! En Andrea Bocceli was helemaal geweldig! Maar vond t in de Kuip en Antwerpen 3x leuker...

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 29 Okt 2006 13:34

Ja, het is er niet duidelijk op verbeterd. Weer een typische Marco show met veel gasten. Gelukkig wel wat [positieve] verrassingen in de setlist. Een aantal nummers die hij niet eerder live gezongen had of net even een andere uitvoering. Én Andrea Borcelli als gast was natuurlijk ook heel bijzonder.
Ik heb me best vermaakt, maar toch wel weer veel van hetzelfde. En dat vind ik zonde, aangezien hij toch al zo weinig optreedt.

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 30 Okt 2006 15:24

We stonden trouwens wel precies aan de goede kant. Bij Nick en Lodewijk :hihi:

Esther
Good one!
Good one!

Berichtdoor Esther » 31 Okt 2006 16:06

:hehe:

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 01 Nov 2006 15:08

Productieteam U2 komt bij concerten kijken
(Novum) - Een productieteam van de Ierse band U2 is langsgekomen bij de concerten van Marco Borsato. Dat meldt de Entertainment Group, die de productie van de concerten van Borsato verzorgt, woensdag. Het team van de rockband kwam naar Nederland om de visuele technologie die bij de show van Borsato wordt toegepast van dichtbij te bekijken.

Borsato zal woensdag voor de achtste keer optreden met het concert 'Symphonica in rosso'. Er zijn in totaal elf concerten gepland in het Gelredome in Arnhem. De zanger liet woensdag weten blij te zijn met het succes van zijn concertreeks. Borsato wordt bijgestaan door artiesten als Andrea Bocelli, Ilse DeLange, Ali B, Yes-R, Lucie Silvas en Julia Thomas.

De concerten staan in het teken van de kleur rood, naar het gelijknamige nummer 'Rood' van de 39-jarige zanger. Het optreden gaat gepaard met een schitterende lichtshow, die past bij het thema. Ook het complete evenemententerrein is in dezelfde sfeer gebracht. Er staan rekken vol rode kleding, er zijn Luca-ijsjes en Leontine-pasta's te koop en er worden Borsato-afterparty's gegeven.

Eerder dit weekeinde zijn honderden Borsato-fans opgelicht met valse toegangskaarten. Dat melden diverse Nederlandse media woensdag. Volgens Ticketpoint, de officiële hoofdverkoper van de Borsato-toegangsbewijzen, zijn er tot nu toe enkel voor de concerten op zaterdag valse kaarten verkocht. Het gaat om ongeveer vijftig kaarten per concert. Voor elk optreden gaan 32 duizend kaarten over de toonbank.

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 23 Nov 2006 15:39

Marco Borsato verwent fans met dvd

AMSTERDAM - Het wordt smullen voor de fans van Marco Borsato. De zanger brengt volgende maand niet alleen een cd en een fotoboek van Symphonica in Rosso uit, maar ook een dvd.

"De tien concerten in het Gelredome in Arnhem waren de mooiste shows die ik ooit heb gegeven", schrijft Borsato op zijn website. "Elke keer als ik eraan terugdenk, krijg ik warme gevoelens, alles klopte gewoon. Ik ben ongelooflijk trots op de dvd en kan niet wachten om hem te laten zien."

"Met deze dubbel-cd kun je de hele avond terugluisteren", meldt Borsato. Het 96 pagina tellende fotoboek noemt hij een prachtig naslagwerk om te bewaren en een mooie herinnering aan de concerten.

Alle items zijn vanaf 1 december verkrijgbaar

[Nu.nl]

:D mooi, meteen een kerstcadeau voor m' n broer, hij is echt gek van Borsato...

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 23 Nov 2006 16:57

Het is wel weer erg voorspelbaar allemaal...beetje jammer.
Maar het zal ongetwijfeld weer een mooie dvd worden. Maar even goed opletten of we onszelf nog zien :hehe:

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 29 Nov 2006 11:45

Nachtelijke signeersessie voor Borsato
(Novum) - De Bijenkorf in Amsterdam opent donderdagnacht speciaal zijn deuren voor Marco Borsato. De zanger signeert dan de eerste exemplaren van zijn dvd en cd 'Symphonica in Rosso'. Deze bevatten een registratie van de reeks van tien concerten die hij eind oktober gaf in het Gelredome in Arnhem.

Op zijn website vraagt Borsato zijn fans om, net als bij de concerten, in het rood naar de signeersessie te komen. De eerste honderdvijftig fans die zich donderdag melden bij de Bijenkorf zullen samen met Borsato naar de eerste beelden van de dvd kijken, tijdens een 'exclusieve preview'. Zij kunnen ook als eerste hun nieuwe cd of dvd laten signeren, voordat de rest van de fans wordt binnengelaten.

Marco is zelf erg onder de indruk van de concertregistratie. "Ik weet dat het gek klinkt als je het over je eigen dvd hebt, maar je weet werkelijk waar gewoon niet wat je ziet", schrijft hij op zijn site. "Het is zo overdonderend, zo intens en zo ongelofelijk mooi. Het is net alsof je weer met je voeten in het Gelredome staat."

Esther
Good one!
Good one!

Berichtdoor Esther » 29 Nov 2006 17:54

Het is net alsof je weer met je voeten in het Gelredome staat."

We zullen zien.,..

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 30 Nov 2006 00:06

Ja, ik ben wat dat betreft toch ook wel weer benieuwd :roze:

Gast

Berichtdoor Gast » 03 Dec 2006 18:19

Niet zo dol op Marco, maar zijn bandje spreekt mij dan weer wel erg aan... Jammer is dat toch he...

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 03 Dec 2006 18:25

Ik ben eerlijk gezegd ook meer onder de indruk van zijn band dan van hem zelf. Zonder band zou hij niet veel zijn trouwens...

Ik heb de cd van In Rosso inmiddels in huis en die is toch wel erg goed en leuk!

Esther
Good one!
Good one!

Berichtdoor Esther » 07 Dec 2006 19:06

Haha lol Daantje en ik zijn wel te zien :hehe:

Hij is mooi trouwens!!! Oh Daantje we hebben wel 2 nummers gemist he op het end :fluit:

Terug naar “Het Muziekcafé”