Poule F

Wie sind dabei!! Alles over het WK voetbal 2006 in Duitsland.
Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 22 Jun 2006 23:58

Dus Australië is door?!

WiesJ
Good one!
Good one!

Berichtdoor WiesJ » 23 Jun 2006 00:25

:Y Aussiiiiiiiieeeeeeeessssssssssss!!!!!!!!!

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 23 Jun 2006 00:29

Goed man!! :klap:

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 23 Jun 2006 09:05

:Y woehoeeeeeeeee.... wat een spannende wedastrijd inderdaad !!! en hahahahaa, inderdaad die 3 gele kaarten voor Simunic zeg, *proesttt* ..

Graham Poll is normaal echt een van de betere scheidsrechters, maar gisteravond dus echt niet... :P

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 24 Jun 2006 19:22

Hiddink pakt flinke bonus met Australië

ÖHRINGEN - De rust is verdwenen in het Australische kamp. Nu de ploeg van Guus Hiddink de achtste finales heeft bereikt, zijn de Italianen gekomen. Maandag treffen beide teams elkaar. Hiddink maakt zijn borst al wat natter.

Twee weken lang kon hij zich licht en losjes bewegen. Hiddink had zijn dagelijkse interviewtjes, maar verder had het trainingskamp qua sfeer veel weg van een jamboree. Totdat gisteren een serieuze batterij tv-camera's de ploeg wilde filmen die zorgde voor een enorme stunt.

Hiddink bleef ontspannen. ''Ik ben gewoon een Australiër op slippers. Natuurlijk heb ik als coach toegevoegde waarde. Anders hadden ze mij niet hoeven in te huren. Maar ook ik maak fouten.''

Het opstellen van doelman Zeljko Kalac, die bij de 2-1 de mist inging, rekende Hiddink zichzelf aan. ''Ik weet niet of die beslissing zo fijn was.'' Vandaar dat hij de 2-1 van de Aussies stoïcijns beleefde. ''Ik wilde me niet laten meesleuren in de euforie, omdat ik het gevoel had dat het mis kon gaan.''

Volgens Australische kranten heeft Hiddink een bonus van 450.000 euro gekregen voor het bereiken van de tweede ronde. Het Australische avontuur heeft de nieuwe nationale held inmiddels ruim 1,3 miljoen euro opgeleverd. Dat komt neer op 160.000 euro per wedstrijd sinds zijn aantreden in september 2005.

[Parool]

:haha: toch wel erg lucratief zeg, zo' n overwinning...

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 25 Jun 2006 12:52

Woow, "makkelijk" verdiend...!

Dingo
Good one!
Good one!

Berichtdoor Dingo » 29 Jun 2006 13:32

Viduka zegt Socceroos mogelijk vaarwel

Mark Viduka overweegt zijn loopbaan bij het Australische nationale elftal te beëindigen. De 30-jarige aanvaller van Middlesbrough wil meer tijd doorbrengen met zijn familie. 'Ik heb mijn kinderen de laatste zes maanden amper gezien. Zij weten niet wie hun vader is en dat is moeilijk te accepteren', zegt hij op de website van de Engelse club. Ook vindt hij zichzelf te oud voor het volgende WK, dat in 2010 wordt gespeeld in Zuid-Afrika.

Viduka denkt dat meerdere spelers uit de WK-selectie een punt zetten achter hun interlandloopbaan. 'Ik denk dat er een paar vertrekken. Iedereen wordt ouder, en ze hebben allemaal een gezin.'

De Australiër met een Kroatische achtergrond werd met zijn ploeg op het WK in Duitsland in de achtste finale uitgeschakeld door Italië. De aanvoerder miste in vier WK-wedstrijden geen minuut, maar kwam niet tot scoren.

[Elsevier]

:duim: wel onwijs jammer zou dat zijn... maar inderdaad, ieder keer zo op en neer moeten vliegen naar Australie vanuit Engeland voor WK-kwalificatiewedstrijden tegen Fiji-eilanden en Samoa, waar je dan met gemak met 20-0 van kunt winnen en dat ook doet, dat zou ik ook niet zien zitten als ik een gezin zou hebben.... :Y

Terug naar “WK - Duitsland 2006”