Dagboek van de Mol

Alles over het nieuwe seizoen WIDM!
Daantje!
Site Admin
Site Admin

Dagboek van de Mol

Berichtdoor Daantje! » 15 Jan 2013 11:17

Aflevering 1

Vijf mensen hebben de kerk niet gehaald, tenminste... niet op tijd gehaald. Maar eentje had drie gesloten enveloppen bij zich in de kerk en was op tijd. Vier mensen hebben duizend euro geweigerd van Art... Die heeft een verbond met die. En wie niet? ... Ik lijk wel een kandidaat! Maar dat ben ik niet. Ik ben de mol.

Eerlijk gezegd gaat het me tot nu toe goed af. Ik weet van tevoren wat de opdrachten ongeveer inhouden, maar het is afwachten hoe mijn medekandidaten reageren. Ewout bijvoorbeeld, deed heel raar bij de allereerste opdracht tijdens de zoektocht naar de kerk. Als ik niet beter zou weten, was ik vol op hem gegaan als mol. Voor degenen die dachten dat hij het was is het een gelukje dat hij eruit ligt en niet zijzelf. Hebben ze nog een kans om de juiste mol op het spoor te komen... mij dus. Ben benieuwd!

Bron: WIDM

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Re: Dagboek van de Mol

Berichtdoor Daantje! » 15 Jan 2013 11:22

Aflevering 2

'Ik vind 't leuk! De mol zijn bedoel ik. Als ik niet de mol was geweest had ik het ook leuk gevonden denk ik, maar nu...!' Ik kan het echt iedereen aanraden eens een keer de mol te zijn. Deze aflevering had er € 8000,- in de pot kunnen komen, maar er is maar € 3250,- verdiend. Enig minpuntje bij dit alles is, dat er in deze aflevering bij elke opdracht wel iets is verdiend. Daar baal ik wel van. Ik zal de komende afleveringen nóg beter mijn best doen om nóg minder geld in de pot te laten komen.

Wat betreft mijn medekandidaten: overal om mij heen worden verbondjes gesloten en complotten gesmeed. Ik vind dat erg grappig, omdat het voelt alsof dat allemaal om mij is... die complotten... En dat is natuurlijk ook zo... De vraag is of ik daar aan meedoe natuurlijk...

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 13 Feb 2013 13:39

Aflevering 3
Zo, dat was een enerverende aflevering! Eerst dat gedoe met die boot en die borden langs de kant; een opdracht die volgens mij helemaal niet kón lukken met deze kandidaten... Laten we wel wezen. Toen een sprong in het water wat voor Janine niet goed afliep. Dat heeft ons allemaal best wel aangegrepen. Daarna gingen we op safari, wilde beesten kijken vanuit een jeep. Echt heel leuk, ware het niet dat we er kokers voor kregen, in plaats van geld. Of liever gezegd ‘geen geld’... Ik weet natuurlijk allang wat er in die kokers zit, maar dat hou ik nog even voor mezelf. Over de executie moeten we het maar niet hebben, want die heeft er geloof ik nogal ingehakt bij deze of gene...

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 13 Feb 2013 13:43

Aflevering 4
Alweer een executie waar nogal wat om te doen is... Ik hoop echt dat er volgende week weer iemand naar huis gaat, want op deze manier schiet het natuurlijk niet op. Per saldo: niemand naar huis, Tim terug in het spel en € 680,- verdiend. Ben ik daar tevreden mee? Ja en nee. Als mol zie ik graag mensen vertrekken, dus dat is een minpuntje. En die € 680,- is lekker laag, dus daar ben ik wel blij mee. Blijft over die extra kokers die in het spel zijn gekomen. Of ik daar blij mee ben, dan laat ik nog even afhangen van wat er allemaal nog te gebeuren staat...

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 13 Feb 2013 13:45

Aflevering 5
En tot ziens! Je was een goede mol, maar jammer genoeg voor jou wás je niet de mol. Voor mij als mol is het vermakelijk om te zien hoe verschillende van m’n medekandidaten daar in trapten. Zo was het kampvuurspel voor veel mensen een openbaring. Dit was nou echt een opdracht waar je de mol achter de mens kon zien. Vind ik dan. We zijn nog met z’n zessen en als ik het goed heb gaan we nu in een rechte lijn naar de finale. Drie afvallers tot en met aflevering acht. Elke aflevering met één kandidaat minder. Ik ben echt heel erg benieuwd met wie ik overblijf.

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 13 Feb 2013 13:47

Aflevering 6
Tania, Tania, Tania.... hoe kón je nou denken dat Tim de mol was? Hij is in aflevering 3 afgevallen! Je tunnelvisie heeft je al die tijd blind gemaakt voor mij, waardoor je nu in aflevering 6 met veel te weinig informatie over mij bleef zitten. Of zie je nu nog steeds niet wie ik ben?

Je vroeg je af hoe het mogelijk was dat je niet bent afgevallen als je al die tijd op één verkeerde mol hebt ingezet. De wegen van de Mol zijn duister Tania, maar er was iemand die het nóg slechter deed dan jij: Tim. Maar goed, allemaal achteraf gepraat. Ik hoop dat je het fijn hebt gehad bij ons. Wij wel met jou, tot snel!

WiesJ
Good one!
Good one!

Berichtdoor WiesJ » 13 Feb 2013 18:28

Grappig om te lezen heh, maar echt wijzer word je er niet van.

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 14 Feb 2013 12:21

:hehe: Inderdaad...kan alsnog iedereen zijn.

Terug naar “Wie is de Mol? - 2013”