Coaches

Alles over het derde seizoen van TVOH!
Daantje!
Site Admin
Site Admin

Coaches

Berichtdoor Daantje! » 02 Sep 2012 13:36

De coaches van dit seizoen:

Trijntje Oosterhuis
Trijntje Oosterhuis is één van de topzangeressen van ons land. Eind jaren negentig scoorde ze grote hits met de groep Total Touch, die zij samen met broer Tjeerd Oosterhuis had opgericht. Ook als solo-artiest scoorde ze grote hits en zong ze samen met grote namen als: Queen, Lionel Richie, Ronan Keating, Burt Bacharach en ook mede-coach Marco Borsato. Trijntje Oosterhuis maakt in het derde seizoen van The voice of Holland haar debuut als coach.

VanVelzen
Roel van Velzen, bekend onder zijn artiestennaam VanVelzen is, sinds zijn doorbraak met de single Baby Get Higher in 2006, niet meer weg te denken uit de vaderlandse muziekwereld.
Tussen al zijn spetterende optredens door, is VanVelzen ook dit jaar weer één van de coaches van The voice of Holland. Dat hij ook dit vak beheerst, blijkt wel uit het feit dat hij met Ben Saunders de eerste winnaar van The voice of Holland afleverde.

Marco Borsato
In het tweede seizoen van The voice of Holland leverde debuterend coach Marco Borsato met Iris Kroes gelijk de winnares van het programma af. Marco staat al jaren aan de absolute top en is één van de meest succesvolle en gelauwerde Nederlandse artiesten ooit. Voor zijn grote doorbraak, leerde Nederland Marco Borsato kennen door zijn deelname aan de Soundmixshow in 1990. Als er iemand is die weet wat het betekent om mee te doen aan een talentenjacht, is het daarom Marco Borsato.

Nick & Simon
Het populairste duo van Nederland is Nick en Simon. Met hits als Pak Maar Mijn Hand en Rosanne domineren Nick Schilder en Simon Keizer sinds 2006 de Nederlandstalige hitlijsten. Dat ze meer kunnen dan alleen zingen, laten ze nu al voor het derde seizoen zien in The voice of Holland. Hun muzikaal vakmanschap en hun gevatte commentaar maken hen meer dan geschikt als coaches voor de talenten van het programma.

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Re: Coaches

Berichtdoor Daantje! » 08 Dec 2012 10:26

Ik hoop dat la Oosterhuis volgend jaar weer weg blijft... :roll:

WiesJ
Good one!
Good one!

Berichtdoor WiesJ » 08 Dec 2012 12:10

Waarom?

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 08 Dec 2012 12:18

Ik vind haar irritant en ze ziet er niet uit met d'r te strakke broeken en te veel make up :hehe:

Dirkemans
Spammer!
Spammer!

Berichtdoor Dirkemans » 16 Dec 2012 16:28

Maar heb wel heel veel ervaring!

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 17 Dec 2012 20:46

Nick & Simon stoppen met The Voice Of Holland
AMSTERDAM - Het Volendamse duo Nick & Simon heeft aangekondigd te stoppen als coaches in de talentenjacht The Voice Of Holland. Na drie seizoenen worden de populaire zangers vervangen door een andere coach. Wie dat gaat worden, is nog niet bekend. De twee blijven wel doorgaan met The Voice Kids, maar hebben in overleg met RTL en Talpa besloten te stoppen om zich op andere activiteiten te richten. "Wij kijken met veel plezier terug op de afgelopen drie jaar, voor ons was het een muzikaal feest", meldt het duo. "En dit blijven we dan ook graag doen met de kinderen, zowel in het seizoen dat vrijdag begint als in het seizoen wat daarop volgt."

Finale
Vrijdag vond de finale plaats van het derde seizoen van The Voice Of Holland. Leona Philippo, uit het team van Trijntje Oosterhuis, ging uiteindelijk met de overwinning aan de haal. Het team van Nick & Simon bracht gedurende de drie seizoenen geen winnaars voort.

Bron: Nu.nl

WiesJ
Good one!
Good one!

Berichtdoor WiesJ » 17 Dec 2012 21:50

aaahhh, wat jammer!

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 17 Dec 2012 21:53

Vind ik ook!

WiesJ
Good one!
Good one!

Berichtdoor WiesJ » 17 Dec 2012 22:04

Ik vind hen juist zo leuk met hun humor. Ik zal ze echt missen.
(nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen van Nick en Simon :P )

Dirkemans
Spammer!
Spammer!

Berichtdoor Dirkemans » 18 Dec 2012 19:48

Raar ze zeiden zelf in rtl Boulevard dat het veel te leuk vonden om te stoppen en nog wel door zouden willen gaan hiermee :?

Daantje!
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Daantje! » 19 Dec 2012 02:03

Soms moet je keuzes maken

Terug naar “The Voice Of Holland - 2012”